bak bak bak

I morse vaknade jag upp för första gången på väldigt länge utan att vara bakis, känns som att jag har levt i ett fyllemoln sen i onsdags, förfärligt roligt stundvis men med ett mycket pms-liknande tillstånd dagtid. Detta är baksidan av att vara lättpåverkad, tre glas vin till middagen slutar inte sällan med att jag däckar. I alla fall var väl tanken med denna nyktra dag att jag skulle göra lite uppfriskande saker så jag satte Hugo på min cykel och mig själv på pakethållaren och så åkte vi till NYA Hornstull och spanade in gallerian. Vilket hipstermekka! Ganska snygg byggnad ändå men känns otroligt pretentiöst och supermegahippt alltihop. Sen har jag lite svårt för hela galleria-konceptet över lag, vem vill egentligen hänga i en galleria??? 
 
Nu har vi käkat pizza och sett på honey booboo och jag ska så småningom göra världens middag och gå in och väcka mina hysteriskt bakfulla sambos med lite fet mat. Tror jag.
 
 
 
HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback