Dalecarlia

Hej från mig igen. De senaste dagarna har jag tagit igen förlorad sömn, läst en hel del sidor bok utan att låta iphonen distrahera allt för mycket och ätit enbart påskmat dvs rå fisk. Lite äcklig kosthållning nu när jag tänker på det. Jag lyckades kränga ena halvan av mitt HBO-abonnemang jag naturligtvis glömde avregistrera till min bror och spenderade genast degen på en av mina absoluta favoritplatser Myrorna i Falun. Är ni i trakten någon gång så åk dit. Gör det bara. Resten av stan kan ni skippa.  I dag var det bättre än någonsin. Köpte ett stycke jeansbyxa och två jackor. Man kan aldrig ha för många jackor..mkt bra jackor på Myrorna Falun. Kappor också. Köpte en vit som ser ut lite som flanell. Men det är det inte. Annars är det inte särskilt mycket verkstad här uppe, som sig bör. Det är rätt så skönt att vara på en plats där man kan göra absolut ingenting utan det minsta dåligt samvete. Jag hade visserligen planerat att bestämma mig för vad jag ska göra av resten av mitt liv (i höst i alla fall) under den här vistelsen men det kan jag göra på tåget som tar mig hem i morgon klockan 10.  För nu får det räcka för den här gången.
Här ser ni mig poserandes vackert med lite av husets dalarekvisita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback