Det lilla tidsfördrivet

Hej kära läsare.
Ligger som vanligt hemma på min rast och sover/äter/lyssnar på podcast/ser på svtplay. I helgen har jag sovit i Hökis och umgåtts med Mårten och Hugo, fått tillbaks mina roomies, varit på mamis fest och sett side effects på bonden samt köpt deras singel för mina allra sista pengar. 
 
Nu för tiden jobbar jag ju bara mån-ons för det mesta så jag ska försöka göra upp en plan för hur resterande dagar ska tillbringas. Det bästa vore ju att ha ett kreativt projekt men det känns så löjligt eftersom jag för tillfället inte känner att jag har något speciellt som jag vill ha ur mig. Därför har jag tänk att jag ska börja pricka av 100 böcker + 100 filmer en måste ha läst/sett innan en dör, och sen för att inte bara göra något helt för min egen skull så kan jag ju skriva om vad jag tycker här. Antagligen kommer jag tycka att det mesta är dåligt för det har ju blivit min nya härliga grej.
Det första steget i detta "projekt" är ju att få fram en vettig lista och det är inte så lätt då det kräver en hel del källkritik och förkunskap om titlarna. Tips välkomnas ! ! !  
 
Nu ska jag tillbaks till arbetet, hejdå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback