Håkan

Hej mina hjärtebarn.
Börjar med att fylla på Klaras inlägg med lite bilder från
1
Mathildas födelsedagsmiddag. Bra bild va ;)))))
 
Och sen självaste födelsedagen
Den första legala hemmadrinken för hennes del. Tyvärr fortfarande langning men vi lovade att inte anmäla :-)
 
Lite trevlig hökismiddag, Mårten hade gjort jelloshots och jag tror att det hade räckt med en för min del men så blidde det inte! Också jättebra bild 
 
Efter Hökis åkte vi till Charlies och svepte en bärs och sen till Riche men vid det laget var jag så full så att jag nästan hälsade på Rebecka och Fiona i toakön. Jag och Hugo gick hem och spydde och jag tänkte ner i spyhinken att det var väl i alla fall tur att vi hade varandra. 
 
(Har tyvärr inga bilder på det sista)
 
I dag har jag suttit hemma och läst filmmanus för jag har fått för mig att jag ska mig skriva ett exmplar själv. Har kommit fram till:
Jag kommer aldrig komma på en bra historia.
Jeffrey i Blue Velvet har i orginalmanuset en brud på sitt collage som han lämnar och börjar hångla runt med BÅDE Dorothy och Sandy. Han är alltså dubbelotrogen egentligen. 
Tarantino är bäst.
 
Nu hör jag trettonåringarna köa utanför bengans, mitt Håkan-hjärta slår lite extra och om det inte vore för att inte ens min fjortonåriga lillasyster vill gå och titta en liten stund så hade jag sprungit ner och glott. Men nu får jag nöja mig med att typ vara i samma byggnad ett tag. 
 
Det är något fel på min d-tangent, tror jag blir galen. Hejdå
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback