hotland

Hallihallå! Jag och Hugan är i Värmland och göttar oss. I dag har vi gått hela naturstigen och sen legat å solat på en bänk. 
Vi är 16 personer ur min släkt här just nu så det är människor överallt hela tiden. Vi har fått äran att sova på golvet i stora matsalen vilket betyder tidig väckning av mini-släktingar. Just nu ligger Hugo och flinar åt smartare än en femteklassare, han skrattar alltid åt så jävla tråkiga grejer på TV. Blev jättebesviken nyss när jag skulle ladda ner nyaste game of thrones och märkte att den inte släpps förrän om 2 h vilket blir svårt att hålla sig vaken till. Sådär, nu har jag berättat lagom osammanhängande om tillvaron här, är tillbaks på tisdag! 
 
Detta är iaf lite härliga bilder från photobooth dessa två dagar:
 
'
 
Gla Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback