(i gårkväll)

HEJ!
Sitter i soffan med Allan och Thorgny och ser på en film som jag inte hänger med i samtidigt som jag söker kurser till hösten. Har inte bestämt mig för om jag ska plugga men tror att det skulle vara ok att gå en strökurs bara för att så känna på studentlivet en smula. Överskred just gränsen för hur många kurser man får söka :(.
I dag har jag jobbat flitigt på hemtjänst, lagat köttbullar med Allis, Mathilda var med en stund men sen gick hon på side effects som spelade förband till Jake Bugg på debaser i kväll. I morgon ska jag gå på middag med min nya bonusfamilj Nathorst-böös. Alltså mamis relativt nytillkomna snubbe + tre söner. Är fett nervös.
Ska lämna in min kamera nån gång den här veckan så att vi kan få till lite bild-rullians på det här stället.
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback