Kuba part 4

Hej! Här kommer part 4 i min kuba-vistelse::
 
 
Såhär såg det ut i klassrummet där vi lärde oss om subjuntivo och imperfecto. 
 
 
På onsdagar åkte man till stranden med skolan om man ville, här har vi Kajsa, Eugenio och Sarah på Santa Maria
 
Det gick alltid runt poliser i varma uniformer och spände sig å glodde på brudar.
 
 
Kajsa hittade en mini-kokosnöt som smakade salt sten
 
En helg åkte vi till grisbukten och bodde i ett casa på stranden, åt krokodil, dök och gick på flamingo-safari
 
Kajjan i djungeln
 
Eugenio följde med oss till Bahia de cochinos vilket var jättebra för han var kul och det är alltid praktiskt att ha med sig en karl när man reser.
 
Vi skulle ta ett par snygga djungelpics men jag såg inte så fin ut
 
Denna blev väl ljuvlig ändå
 
Här är vi på flamingo-safari
 
Se där! Hade inte ett så suitable objektiv med mig men man ser i alla fall att det är äkta vara.
 
Kajsa hänger lite i bilfönstret
 
Och jag i bilen
Här bodde vi! Mycket bekvämt.
 
Sen åkte vi tillbaks till Havanna och då hade vi fått en norrman och en galen lituanier på köpet.
 
Resten tar vi en annan gång! HEJPUSSSES
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback