Småbarn

Så, här sitter jag i vanligt ordning på sängen i flickrummet, böjd över datorn med en kroppshållning som lämnar en hel del att önska. Just nu känner jag mig dum då tanken var att jag skulle till Bengans och titta på Side Effects osv. men helgfrukosten drog ut över tiden som jag dessutom tagit fel på  och jag kom aldrig i väg. Visserligen har jag aldrig känt mig riktigt bekväm i skivbutiker, kanske för att den senaste skivan jag köpte var denna år 2003. 
...jag betalar i alla fall för spotify, prioriterade det framför tandvårdsförsäkring så jag är inte ondskans hantlangare som vissa säkert skulle påstå, även om detta fakta säkert berövar mig en massa coolhetspoäng. Fan då. Hoppas att någon kan tänka mig att vara kompis med mig i alla fall.
 
Så då återstår alltså att bestämma mig för vad jag ska ägna denna dag och helg åt, min sista som tonåring. Deklarera kanske. Nej, det har jag redan gjort och det tog ca tre sekunder via sms, lite anktiklimaktiskt (ja, det är ett ord) och det känns inte helt ok att jag inte hade haft ett vitt jobb förrän förra året vilket jag nu insåg. Hm. Ska försöka göra något annat nu. Typ fönstershoppa flygbiljetter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback