Tisdag

Hejhejhej hemskt mycket hej
 
Har lite rast på hemtjänst så jag sitter i min tomma lägenhet eftersom Allan har åkt till Paris!!!
Känner mig så hopplöst ensam. 
Var precis på frisören, bad henne att tunna ut luggen men hon tunnade liksom bort den i stället så nu är jag glad att jag fick behålla ca 10 hårstrån som ensamt svajar uppe i pannan. Kostade bara 42 spänn dock, antar att man får vad man betalar för HEHE.
Har även bytt till sommardäck på min cykel idag! Tänk vad man kan hinna med fastän man jobbar samtidigt.
 
Sedan sist har jag jobbat med Stina på Rodebjers utförsäljning och fick nice kläder å lite para som jag behöver väldä mycket just nu. I går filmade jag hela dagen så ni kan få se det på film i stället här ovan och innan dess har jag typ jobbat asmycket bara. 
I morgon ska jag och far prata och bestämma om mina framtida bostadsplaner vilket förhoppningsvis blir ett lyckligt samtal !
KYSS Å TACK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback