Torsdag 11 april

 
Även jag har gjort en sådan där videofytjosan, och fler lär det bli för det var väldigt enkelt. Här har jag förevigat denna skolkförmiddag då  jag och Mathilda gjorde frulle och Susanna sprang fram och tillbaks till hemtjänsten. Även jag ska jobba där i sommar, vilket jag fick veta i dag och tusen stenar föll från mitt hjärta eller hur man säger. Efter brunchätandet och förmiddagshänget åkte jag till Roslagstull och mitt andra jobb som också är en helt ny grej. Jag arbetar numer som telekommunikatör, dvs jag tjatar på folk i telefon att ge  mer pengar till bland annat Rädda Barnen än vad de redan gör. Ett perfekt arbete för mig som lider av en smärre telefonskräck och inte direkt gillar välgörenhet. Pengar gillar jag däremot, och nu börjar jag se ljuset i tunneln efter en tid med minst sagt dålig privatekonomi.  Mest ser jag fram emot att köpa hela strumpbyxor, nu har jag alltid på mig två par håliga över varandra så att hålen på det ena paret överlappas av de hela partierna på det andra. Ett tips till alla fattiga ladies där ute! kNu ska jag titta på Monterey Pop Festival, föreställer mig att Way Out West (som jag är ledig under!!!) kommer vara exakt likadant. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback