12345

Halihalå, tröttnade på livet i min säng. I dag har jag inte pratat med någon efter det att jag la mig i Andrés säng och gnydde om hur synd det är om mig, han sa bara att jag skulle träna, precis som alla andra. JO NU KOM JAG PÅ! Det ringde en pedofil som hade sett min annons på blocket och han frågade jättejättekonstiga frågor och vart jag bodde, om jag gillade äldre män och att jag var söt (man ser lite av min hals på bilderna tror jag). Nu blev jag förresten osäker om han betraktas som pedofil eftersom jag är 19... Antagligen inte men jag ser ju ut som 13 så det räknas väl visste. I alla fall, efter att ha insett min deprimerande situation så bestämde jag mig för att åka till Dalarna i morgon och besöka Klara med familj. Så i morgon kvart i tio går tåget, är borta på min å Hugos ettårsdag men något annat kommer jag väl knappast missa.
 
Skulle laga en enkel middag till mig själv nyss men eftersom jag är efterbliven så råkade jag laga mat till typ 15 personer, åt upp typ en tredjedel, mår förjävligt nu. 
 
Puss å hej.
 
 
Senast vi var i Dalarna:
 
 

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag vill också åka till Dalarna :'(

2013-02-26 | 21:20:04
Susanna säger:

Häng merå!

2013-02-27 | 00:03:05
trött flicka säger:

jag jobbar ju hela jäääääääävla veckan!!!! så.himla.sämst.

HARE.SÅ.HIMLA.BRA.

2013-02-27 | 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback