Happ

Jag är kvar på Kungsholmen, efter en liten vända hemåt i går då jag bjöd jag Susanna på en gastronomisk upplevelse i form av broccolispoppa.  Vi lyckades senare med konststycket att ta 3an åt fel håll, något vi lovade varandra att aldrig tala högt om igen. Till slut kom vi i alla fall fram till M, där det bjöds på gammalt hederligt häng med högstadiepolarna innan resten av festdeltagarna kom efter en stund. Kvällen fick avslutas något abrupt framåt natten när spritintaget blev lite högt. Ingen nämnd, ingen glömd. Det var i alla fall super så länge det varade, tack för kalaset Mathilda! Jag stannade i vanlig ordning kvar på soffan och vaknade till det ljuva skenet från den lilla gröna lampan som lyser när kameran är igång på Mathildas dator. I går natt fick jag en idé om at det kunde vara kul att ha en videoinspelning i photo booth på gång i bakgrunden. Jag kom ihåg detta i uppskattningsvis 30 sekunder och när vi vaknade hade vi alltså ett åtta timmar långt videklipp att avnjuta. Halvkul idé, men den sista timmen av det galna partyt finns trots allt dokumenterad. I alla fall männens maktkamp om spotify och Stinas strålande avskedstal vid festen slut. Nu vaknade Mathilda, så vi ska väl kurera bakfyllor antar jag.  
 
Här kom jag tydligen fortfarande ihåg att vi filmade.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback