På Jobbet (fast en dag för sent)

Eller är inte på jobbet men jag slutar inte förrän om en timma. Just nu ligger jag i papis säng på Timmis eftersom det var 20 meter närmre ålderdomshotellet där jag jobbar än Skåneg. Har alltså "rast", min tredje 1,5-timmarsrast idag. Att jobba helg på hemtjänst är fruktansvärt tacksamt! Nu när jag dessutom är på hotellet (OBS ej hotel som man börjar nynna på Harry Nilsson när man går omkring ire) så går allt mycket snabbare eftersom att alla bor i samma korridor. Rast 1 gick jag hem å slaggade och rast 2 väckte jag Hugo och vi såg på game of thrones, käka ägg och vila lite. Och nu ligger jag alltså här i sängen och har just öppnat min helvetes-räkning från 3 som fan alltid ligger på ca 400 kr mer än vad tänker mig.
Är bunden till detta mardröms-abonnemang i 7 månader till men jag räknar banne mig dagarna tills jag kan säga upp det. Att ha Iphone har kostat mig ungefär 20 000 spänn. Tur att det är värt det.  
 
Luktar typ kiss och fimpar efter denna dag. De som bor på härlighetshotellet är pensionärerna som är för sunkiga för att bo hemma så ni kan ju tänka er hur hög mysfaktorn är hos dessa gubbar å gummor. Här är lite nice väggdekorationer som en av mina babes har:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback