Ängskolan

Hej!
Sitter i syslöjdssalen på Ängskolan i Sundbyberg och har 1,5 h hål. Här har jag alltså varit vikarie åt skrikiga ungar i tre dagar, lyssnat på långa utläggningar om varför Justin Bieber är bög, hur man på bästa sätt ska mörda eleverna på Rissne-skolan och varför det är mitt fel att pingvinens huvud blev fastsytt bakochfram.
Får lite panik varje gång nån kommer fram med en bild på en klänning å ba "Ja vill sy en sån här fast den ska vara swagig inte sån jävla kärringstil, hur ska jag göra?". De väntar typ på att jag ska rita ett mönster lite snabbt. Jag brukar försöka få dem att göra kompisarmband i stället men det är förstås också bögigt och fett fult.

Idag är det ju internationella kvinnodagen och det tänker jag fira genom att inte sitta tyst och vänta på att få prata för att nån dum kille tycker att det han pratar om är så himla mycket viktigare. MINA SAKER ÄR OCKSÅ VIKTIGA.

Nu säger jag adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback