Är rätt glad egentligen

Sitter ensam på fik. Tanken på den grejen är så mycket bättre än vad det faktiskt är. Eller så är det jag som inte är van. Låtsas lite halvt som om jag har något viktigt att göra eller skriva när jag egentligen bara sitter här för att jag inte har någon lust att vara hemma eller ork att hitta på något vettigare. Och så ville jag ha en kanelbulle. Denna var något torr.

Det är jag och två lite för gamla och hippa mammor med spädbarn här. De väger och mäter bebisarna varje dag berättar de. Bebis A är 75 cm och bebis B är 73 cm. Båda följer sina längdkurvor trots att de är prematurer. De äter väldigt små riskakor. Nu åkte boobsen fram på båda mammorna. Vet inte riktigt vad jag tycker men man bör väl tycka att det är vackert och naturligt antar jag. 

Stalkade mina gamlingar från i somras på birthday.se. Ganska många har dött men inte de jag trodde. Nu ska jag logga in och ut lite från Facebook trots att det inte har varit roligt sedan 2008 och sedan springa till Hemköp och posta ett paket. Nu kommer ena bebisen, Salvador, krypande mot mig. Dags att börja röra mig, ska så småningom till föräldrahemmet för middagsmat och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback