DENNA DAG

Hej hej på er.
I dag vaknade jag av att André kom in och hojtade att Max var med i niotillfem, jag gick in och läste, konstaterade att han var snygg och sen somnade jag om. Konstigt att hon hänger med tio år yngre tonåringar tycker jag men det kanske är lite så det blir om man flyttar till en ny stad.
Sen fick jag iaf till slut Hugo att gå upp, han är väldigt vresig och otrevlig när man väcker honom, vilket jag alltid gör! Han är jämt extra trött just den morgonen och har ont i ögonen och ibland hela kroppen stackarn.
Klockan tolv gick jag och André till forskis och pumpelidumpade. Femte gången på en vecka nu, jag börjar faktiskt undra om jag har blivit schizofren eller vad fan det är som pågår. 
Sonia och Anton kom och hälsade på och åt lite bulle och macka, kollade på nittiotalisterna och sen fick jag springa iväg till tandläkaren.
Jag känner mig alltid så lyxig när jag går till eastmaninstitutet för jag har fått den bästa tandläkaren där, en som heter Björn och som bara är där en gång i veckan för att han är så SJUUUKT exklusiv. Han sa i alla fall idag att jag ska få lite partyknark i April när dom ska operera in nån jävla skruv i mitt skelett. Tycker det ska bli riktigt roligt och nån måste komma och hämta mig efteråt eftersom jag kommer vara lite vinglig.
 
Nu ska jag tvätta klart och sen fara hem till Hugan i Hökis.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback