Guds dag

I dag är det söndag och jag är av den bestämda uppfattningen att söndagar är ett sorgligt fenomen. Allt är stängt, internet är tråkigt, instagram är tråkigt och jag själv är ta mig fan tråkigast av alla. Dessutom lider jag allt som oftast av någon slags placebobakfylla. Denna söndag har jag trots allt haft det rätt bra. Jag, Susanna och André skulle på en loppmarknad på Drottningatan vilken visade sig vara stängd, vi gick till Old Touch där det också var stängt, samma gällde för den andra dyra vintagebutiken som ligger precis bredvid. Jag och Susanna begav oss tillbaks till Söder och La Neta som vi ville testa. Även där var det stängt. Vi hamnade tillslut på Sonos där vi åt dagens sushi utan läka och lyssnade på den enda låten de spelar där på repeat. Skanstullsområdet kan man i alla fall lita på. Sedan gick vi till Skånegatan 53, hängde med resten av våra kompisar (Mathilda och Hugo) som trillade in en efter en, spelade lite Candy Crush, youtubade och pratade om analsex. Eller tog igen som det heter i blogguniversum. Nu ska jag äta en ananas som jag har spanat in i köket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback