HAVANNA

Okej, nu kör jag på här med lite bilder från Kuba där jag var i vintras (kan man skriva så redan?) med Kajsa.
DEL 1 börjar nu, vår första dag/kväll:
 
Här hamnade jag och Kajsa första natten, ett litet casa particular mitt i Havanna. 
 
Här sitter jag bland juldekoren och ringer lite viktiga samtal
 
 
Vår lilla innegård
 
RIKTIGT TREVLIGT OMRÅDE
 
 
Kajsa kolla ut lite genom fönstret
 
 
Hittade en familj att hänga med
 
 
Nya kompisar. : ))
 
 
Sen åkte vi hem i en kul bil.
 
I nästa del får ni se när vi badar och när mallan, david, sofia och fanny kom och hälsade på.
 
 

Kommentarer
Anonym lover säger:

Fräna bilder!

2013-03-15 | 21:19:51
alma säger:

koola!!!!!!!!!!!!!! woooowww!!!!!!!!!
ser fram emot fortsättningen :)))))))))))))

2013-03-16 | 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback