Hejåhå

Hej mina kära, sitter återigen i syslöjdssalen i Sundbyberg och halvsover, har hål i två h vilket är totalt värdelöst eftersom jag knappt hinner hem och det är väldigt lång tid att döda i en lektionssal. Igår jobbade jag här från nio till tre och sen hemtjänst fyra till elva. Det var hårt men jag överlevde.

I förrgår gick jag och André ner till snottys och träffade Kajsa och Elin (!), henne har jag inte träffat på typ sju månader. Vad konstigt det är att umgås med någon varje dag och ha full koll och sen plötsligt nästan glömma bort att personen existerar. Sen ses man igen och faller direkt in i samma matsals-jargong som man haft de senaste tre åren. Bra ändå, saknar att ha min standardroll i klassen och veta vad folk förväntar sig av mig.

Nu ska jag klottra lite mer på pappret framför mig och kanske våga mig ut i korridoren och upp i personalrummet men det tror jag inte. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback