ja å ted

Hola compañeros.
I dag har jag :
 
  • Jobbat, åkte hem på lunchen idag pga lite dinero.
  • Legat i sängen med Hugo efter jobbet, vi såg bitchkram bland annat. Kanske inte så jättebra men helt klart underhållande.
  • Vare å tränat på kvällen, sprang tills jag typ ramlade av bandet, var blodröd i fejset ca 1 h efter.
  • Handlat mat på Willys Götgatan
  • Kom hem och då hade Allis gjort dagismat! Falukorv i ugn å potatismat. Det åt jag och drack mjölk. Å så såg vi på Masterchef vilket var, kombinerat med intagandet av falukorv, hysteriskt stressigt.
  • André kom hem och delade ut godis till oss. Typ som reyes fast lite lugnare. 
  • Vi tre satt i pyamas/morgonrock och såg på vår favoritkanal TLC och åt upp godiset.
  • Jag plattade mitt fårull, brukar inte göra det men har förstått att det måste man om man inte ska få kommentarer som "Alltså hon skulle ju inte ha sådär fult hår om hon bara la iiiiiiiite mer tid på det". Blev i alla fall inte nå lyckat. Ser ut som:
 
 
  • Har laddat ner massa film. Som jag ska se nu.
 
HEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback