Kuba Part 3

 
Okej då gör vi detta för tredje gången nu då:
 
Här är ett exempel på normal bil-kondition. I bland var det hål i golvet på bilarna så hade man tappat något så hade det bara singlat ner på vägen. Men såhär ser det ju ut i de flesta sydamerikanska och asiatiska länder.
 
 
 
 
Det är i alla fall ingen svår uppgift att få till en piffig retrolook lol
 
 
Alla gick jämt runt med en romflaska i handen.
 
 
Detta kanske för er framstår som en flottig, äcklig macka men det var typ det godaste vi åt på hela resan, alla andra mackor var vitt bröd + stor typ falukovsskiva.
 
 
Här sitter vi på en av våra stammisbarer och utanför står Kubaner som inte har råd att komma in.
 
Här har vi bartendern
 
 
Här tar jag ett seriöst snack med min cigg.
 
Han ville ta en bild på chicas bonitas de Suiza. Det var inte så lätt att förklara att Sverige och Schweitz inte är samma land.
 
Jag i vårt favvotrapphus. Tycker jag kunde tagit med ett svärd för att fullända min outfit.
 
Kajsi och lite spexigt kakel
 
'
Här dricker vi lite kaffe på chanchullero, ni som varit i Havanna har säkert varit där och ni som ska dit kommer säkert besöka det. Vi åt där typ en gång om dagen och sen gick vi dit på kvällen också. Sjukt västerländskt men det behövde man väl då och då. Det var också här vi hängde lite med nån superkändis som heter Raul Paz som vi inte vet vem det är.
 
Nu ska jag springa ner till Lotus och träffa Klara! VI HÖRS <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback