Kvantitet före kvalitet

I dag måndag den 18 mars 2013 har jag gjort följande
  • Varit på Värmdö och vänt
  • Tränat denna arma kropp
  • Hittat ett vykort från Kuba på hallmattan, hade gett upp hoppet då resenärerna i fråga har varit hemma i en månad eller så nu, misstänker att den sena leveransen beror på att postnumret är fel. 116 68 är det som gäller för alla er som har kärleksbrev som väntar på att skickas. Tack för vykortet i alla fall Susanna, önskar att jag också hade en så pass liten handstil att mer är två meningar får plats!
  • Ringt om ett jobb. Inget svar. Kan eventuellt ha råkat lämna ett olämpligt meddelande på telefonsvararen av misstag. 
Återstår att göra:
  • Ägna mig åt mitt kanske mest husliga specialintresse skovård
  • Se sista avsnittet av Girls. Dock är jag är fortfarande skärrad efter topsincidenten från förra avsnittet.
Nu tänker jag dela med mig av tre instagrambilder från i somras som jag tycker fick oförtjänt få likes. Som straff får ni se dem igen. Har ni åsikter om detta inlägg hänvisar jag till rubriken.
 
Kanske den ultimata strandbilden
Kanske den ultimata vitanbilden
Kanske den ultimata bilden på Isak och Ilo i Dalarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback