LISTY

 

Vilken dag är det idag?

Lördag! Allan ska gå till sina jobb nu men jag får sitta kvar i soffan. LYX

Jag och ica-flaggan som André stal i natt.
(vet att det är provocerande med folk som äter jordgubbar till frukost men dessa kostar tio spänn)

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

Den röda masken med spretande tänder och skägg runt hela ansiktet. Troligen min mest använda.

Vad ska du göra ikväll?

Har inte bestämt mig, kanske dricka bärs!!!

Säg två bra uttryck:

1. Mulgum krysmot. So9 kom på det när vi var små och det betyder ungefär: Sov gott dröm sött vi ses i morgon jag älskar dig

2. Att gråta sönder sig, så kände jag kvällen innan jag flyttade hemifrån när jag packade ner alla mina saker i kartongerna, då grät jag så många timmar att jag till slut trodde min kropp skulle brytas ner till nåt slags salt pulver.

Vad blir du glad av få höra att du är?

Snabb, cool, lång (sistnämda har ej inträffat än)

Visa en bild du inte minns ha tagits:

Detta minns jag icke men verkar ha kul!
 
Minns ingen av bilderna från albumet "Susanna sover på lektionen"

Vem saknar du?

Malin, Fanny, Sofia & David väldigt mycket!

En bild på något som är asbra att ha:

google e helt ok
 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Detta kommer jag förhoppningsvis inte ha på mig igen. Skulle vara konstigt.
 
Vad är du bra på?

Diska snabbt, läsa mellan raderna, köpa saker på blocket och tradera, cykla i snönn, kräkas på fyllan.

Vad vill du ha?
En kattunge i förklädsfickan när man bakar bullar.

Vad tycker du är roligt?:
När alla är precis lagom fulla, öppna ett pack nyframkallade bilder, när kylen är full, se på honey booboo på tlc.

Vad är du dålig på?
Spara pengar, minnas namn på skådisar, städa.

Vad tänker du baka i veckan?

Hade verkligen inte planerat att baka nå

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Luggen står rakt upp och mascara under ögona

Vem är du kär i just nu?
Hugan

Vad var det första du snodde?
Det absolut första var en cykelhjälm från furuviksparken där jag och min familj var när jag var typ 3/4. Tryckte ner den i min väska och sen när mamma hittade den och frågade så sa jag att jag mådde illa och var tvungen att gå och lägga mig. Bra taktik.

En bild då du dricker alkohol:

Hos Stina sommaren 2011

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Ta en bild på mitt ärr och skicka till trygg hansa, gå upp på vinden och lämna grejer, laga min moppe.

Vad bävar du inför?
Hösten, om jag inte hittar nåt nytt ställe å bo på, om jag inte hittar ett roligare jobb, om jag inte lär känna några nya kompisar, massa sådana tråkiga grejer.

Vad händer i helgen?
I går vare grafikskolefest som jag till slut bangade på, i kväll vet jag inte riktigt, i morgon ska jag, Klara och André träna hihi.

Är listan slut nu?
A

Nu ska jag se på Kill Bill 2 och sen gå ut i det vackra vackra vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback