Rödvin, bolivianska byxor och kräk

Hej kära vänner (ni är 13 st nu XDXDXD)
Sitter i blomsoffan och har ätit nåt som såg ut som kräk men det var helt ok gott!
Jag och Allis pratar om huruvida jag ska gå med på en indian-fest där jag inte känner någon eller om jag ska riskera att bli kvar i soffan. Allan tycker att jag ska klä ut mig jättemycket men jag tror att jag kommer känna mig löjlig då. Ska nog bara ha på mig mina bolivianska snyggbyxor i så fall.
Nu kom Allis och gav mig ett glas cp-vin. Fyfan vad lyxigt livet är ändå. 
 
Är lite oroad över mitt arbetsliv just nu. Eftersom så många har dött på hemtjänst så behöver de inte så mycket personal just nu, VRE avaktiverade mig i förrgår, jag har ingen barnvaktsfamilj och Sofiaskolan ringer typ en gång i månaden. Om någon vet någonstans där de söker en kvinna som jag, SÄG TILL!
(gärna något superhippt plzzzZ)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback