tele

JAHA.
 
I dag när jag hade ännu en såndär ovärd håltimma så gick jag till ett askefft café i sumpan och åt en bulle. Om jag inte hade gått in på det där jävla cafét och kommit på att jag var kissnödig så skulle jag aldrig dragit ner brallorna så fort att mobilen ramlade ner och dog i toaletten. Skulle heller aldrig behövt suga ut toalettvatten ur laddningshålet och sen nästan kräkas när jag kom på vad fan jag gjorde. Men det var i ren panik. Var gör man inte för att rädda sin lilla bebis?
 
Nu sitter jag i alla fall här och ber å ber om att den ska fungera när jag startar om den. Något säger mig att den inte kommer göra det.
 
Jaja, annars får jag väl köpa min fjärde iphone inom loppet av 1,5 år. Tyckte väl att denna hade klarat sig lite väl bra hittils i mina slarvhänder. Tänk att allt jag äger, eller ens rör vid, jämt går sönder eller försvinner. Kan ju inte ha nånting! Precis när jag fått tillbaks min macbook från reparationen och när min systemkamera också gått sönder. Jag börjar ana att min far har rätt när han påstår att vi i vår familj inte borde ha dyra prylar. 
ÄEH SKITSAMMA. Kommer bli fett lack om mina banor på candy crush har försvunnit sen dock, det får inte hända.
 
Snart ska Allan gå på nån persisk nyårs-middag och jag ska stanna hemma och sortera mina saker ensam.
Hatar att vara ensam.
Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback