Uppåner

Tror att jag kan ha druckit lite mycket kaffe i dag, har varit ovanligt hispig. I dag svek jag min frisör sedan åtta år (förlåt Jessica men jag har fan inte råd längre) och gick till någon ny galning som inte ville klippa mina toppar med motiveringen att de ej skulle vara slitna. Herregud vad hela världen är upp och ner. Bestämde mig för att återgå till min mellanstadiefripp i stället och kapade luggen. Kom hem och hann vara hemma i en halvtimme innan jag insåg hur fel det kändes att komma hem från frisören utan ångest över att håret är för kort. Var arg på galningfrisören.  Bokade ny klipptid en halvtimme senare hos någon på Götgatan (Baresso?) som man kunde klippa sig hos för 150 pix via Rabble. Saknade frisör-Jessica men hade fortfarande inte råd. Gick till rabblesalongen, fick ett ungefär lika personligt bemötande som på McDonalds men fort gick det och kostade som tre öl. Appropå öl kan ni ju påminna mig om att inte glömma legitimationen hemma framöver, den lär behövas. Hemma nu. Ska aldrig testa nya saker igen. Och jag ska aldrig mer skriva om mitt hår, lovar. Puss alla sex unika besökare.
PS. Åt ett äpple i dag. DS.
 
 
 

Kommentarer
Sus säger:

ASNIZE

2013-03-06 | 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback