Viernes

Hej !
 
Igår vaknade jag upp med denna megatrötta människa i min säng
 
 
Gick till jobbet och sydde den här
 
 
Näjabaskoja kan ju inte sy
 
 
Efter jobb1 gick jag å Klara å deffa lite på forskis och sen hängde vi hemma hos mig
 
 
Gick hem till morsan där hela släkten var eftersom Mimi fyllde 18!! Sonia funderade på att klippa lugg. NIET!!!!
 
 
Sen skulle jag gå till Marie Laveau med Lukas, John, Vincent och Andreas och då fick jag en hel hejdå-parad i hallen.
 
Marrelavve va kul men lite för dyrt för min nuvarande ekonomi, jag och Hugo orkade inte gå hem sen så då sov vi på Timmiz men det fanns inga täcken så vi fick ta handdukar och kläder :' (.
 
Nu sitter jag hemma å har ont i hövve!
C I A O
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback