24 maj

Jag lovade att ge i från mig livstecken när lyckan vänt och det har den gjort så jag står fast vid mitt ord.I dag har nämligen tre bra saker hänt.
 
1. Fick ett asfint vykort från Rio! Resenärerna (delar av dem) kom hem i går, mer om det nedan.
 
2. Fick lön! Har kunnat konsumera i dag, yes.
 
3.  Blev klar med gymnasiet och tog studenten eller vad man nu ska kalla det. 
 
Hur som  helst, i går var det ännu mer jättekul för då fick jag med fler träfffa Malin och Fanny för första gången sedan i vintras. De har varit och farit runt i Sydamerika om ni nu inte skulle ha förstått det, tillsammans med Sofia och David som blev kvar men om mindre än en månad är de också hemma och nästan hela umgänget är återigen komplett. Det ska bli himla skönt att ha folk hemma i sommar och ingen på andra sidan jorden att halvt oroa sig för, för första gången på väldigt länge.
 
Radarparet Susanna och Malin återförenades på terassen till den lite stela restaurangen som ligger till vänster när man går in i nya Hornstullsgallerian (Hornhuset hehe). Pluspoäng får de för infravärmen på uteserveringen. Den gjorde mig supervarm och trött och jag gick hem och sov direkt efteråt. Hoppas de andra hade en fortsatt trevlig kväll.
 
 
 
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback