det bästa livet och de snyggaste vännerna

 
Nu är det sommar, vilket väl knappast kan ha undgått någon.  I måndags som var den första vårdagen grillade vi som aldrig för på terassen hos Andre/Allis/Susanna.  Jag kommer inte på något lustigt eller ironiskt att skriva i dag så detta får helt enkelt bli ett  renodlat skrytinlägg om hur bra jag har det och hur balla mina vänner är.
 
Först gick vi igenom säkerhetskontrollen på Skavsta Airport. Eller Lidl kanske det var.
 
Jag och Kajsa fick i uppdrag att tända grillen, jag var nog inte till så mycket hjälp. Här håller vi tummarna för att Lidl-kolen ska göra sitt jävla jobb.
De andra kom upp med mat, allt såg supermegagott ut och grillen brann äntligen. Som vanligt var tändvätska lösningen.
Kolla bara. Wow vad gott det ser ut, tänker ni säkert. Det var det.
Pälsarna åkte fram.
 
När vi senare på kvällen diskuterade hur vi skulle tillbringa morgondagen som skulle bli den varmaste dagen på hela året så blev jag så exalterad att jag genast sprang hem och sov för att jag ville att morgondagen skulle infinna sig snabbare. Jag vaknade halv sex med feber och halsont som aldrig förr, tog mig upp ur sängen först på eftermiddagen. Sedan blev det en någorlunda trevlig dag i alla fall givet förutsättningarna. 
Tog mig faktiskt ända till Matkultur på Susannas pakethållare. Där drack jag en läsk med andakt, sedan gick vi förbi vitan en sväng där det fanns massor med folk och en arg man som villa slåss med hela parken. Vet inte hur det gick med det slagsmålet för jag gick hem och sov. I dag mår jag lite bättre. Nu tänkte jag gå till Kjell & co och köpa en sladd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback