En löningslördagsu

Hej mina vänner!
 
Jag sitter för ovanlighetens skull vid vårt matbord, som egentligen är mitt skrivbord, och betalar 349 räkningar som jag inte har haft råd att betala förrän nu. Livet som slösare.
I förrgår kom som sagt sydamerikanerna hem och det känns så tryggt och härligt, nu saknas bara Fagge å Davve som blev kvar. I går gick vi på Lucias vernissage på KB och träffade gamla lärare, åt choklad, kollade på foton och drack bärs. Det var lite konstigt att träffa lärarna igen, inte alls så avslappnat som jag hade tänkt mig utan tvärtom rätt stelt och först trodde jag att vår digi-lärare inte ens kände igen oss.. Hade verkligen hoppats att man hade gjort något intryck på de där jävlarna men tydligen inte så värst. 
Efter vernissagen blidde det barhäng och lite firande av Klaras student och till sist MarreLavve. Jag som började jobba halv åtta i morse cyklade hem innan alla andra och kom i säng halv tre men det fick jag förstås ångra bittert i alla fall idag. Fan vad dålig jag är på att jobba när jag är bakis :( Och detta trots moget gå hem tidigare-initiativ.
Nu har vi beslutat oss för att åka till Barcelona i Augusti som förra året så alla intresserade kan ju anmäla sig hos mig eller Fanny på charlies/i vitan/sms. 
 
Nu ska jag låtsasshoppa på Ikea för tionde gången denna vecka inför min lilla flytt nästa vecka. 
 
 
JAA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback