men hallå

Hejsan. Jag hoppas att ni mår bra gänget, det gör jag. Kanske för att jag är inne i någon slags period nu när saker och ting klaffar.  Bara småsaker visserligen, men det gör så stor skillnad när bussar hinns med, strumpor matchar och tjejen i kassan på Hemköp råkar ta betalt för lösgodis i stället för naturgodis. I dag vaknade jag hos Mathilda i nygamla läggan på Gärdet, åkte med henne till Weekday och provade igenom hela sortimentet utan att kunna bestämma mig, sedan satt jag och Susanna i vitan där det numera finns i alla fall några sköna grässtrån man kan sitta på. Nu sitter jag här och äter bananpannkakor och på radion sjunger Justin Bieber. I kväll vankas det  eventuellt tacos och öl MEN jag funderar på om jag ska vara hemma och "mysa". Sist jag försökte (på en kväll av det lite festligare slaget i alla fall), på valborg, gick det inte så bra. Jag somnade till vid niotiden, vaknade en timme senare i total panik och visste inte var jag befann mig. Det slutade med att jag kryssade fram till Wollmars mellan alla tokpackade ungdomar (höll hårt i handväskan vill jag lova!) som var ute på stan och hade sig. På första maj flängde jag runt som en dåre, hängde med mormor och tågade kors och tvärs genom stan.
 
En videofy gjorde jag också. Den blev rätt tråkig men jag tog 0 bilder så den ska ni få se nu i alla fall.
 
Och just det. Efter Susannas succéinstagrams från hemtjänsten håller vi och spånar på en ny kategori här i bloggen. Mer information kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback