Rapportering

Oh, ah, sommar. Plötsligt vill man ju bara gråta så fort man lämnar hemmet då allt ser vackert ut, luktar gott och även den värsta betongförort grönskar och ser ut som rena rama sommarparadiset. Denna vinter av keffhet kompenseras just nu för med stora mått och Stockholm är just nu och förhoppningvis några månader framåt världens absolut bästa plats. Nog för att jag garanterat kommer att spy på denna stad efter att ha tillbringat hela förbannade sommaren här men just nu är det fan rätt fantastiskt.

 

Denna ljuva första sommarvecka har jag firat med feber och hosta och samt lite pliktskyldigt partande som knappast har påskyndad läkandet av denna förkylning från helvetet. Nu ska jag stanna inne och äta ingefära eller vad det nu är man gör för att bli frisk tills i alla fall på onsdag och hoppas på att kunna njuuuuta fullt ut sedan. Ni vet, skutta omkring solbränd i något vallmofält i solnedgången. Sådant gör jag alltid på sommaren, ok? Då återkommer jag med roligare rapportering, lovar.  

Lite summer feeling var det iaf på balkongen tidigare i dag. Solglasögonen är nya och kommer från Ralph Lauren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback