Uppdatering

Hej mina vänner!
 
I fredags så åkte jag och Sonia till Hötorget och handlade lax åt min farmor som fyllde år. Tänk att lax kan kosta 500 kronor och tänk vilken tur att dom skrev upp det på pappa för vi blev alldeles nervösa när vi såg priset. Sen åkte vi till Sickla och lagade mat i några timmar och hälsade på släkten, blev överösta med ÅÅÅHHH VAD NI ÄR DUKTIGA VÅRA SMÅ TJEJER och sånt fast egentligen är det ju löjligt, blir nästan lite förolämpad när de får tårar i ögona pga att vi kan sätta in en lax i ugnen. 
Det blev i alla fall lyckat och sen skjutsade papi hem mig på pakethållaren, han körde in i en buske jättehårt och jag fick blåmärke på låret men han skyllde på att de inte hade tagit bort gruset där. I alla fall, hemma hos oss dracks det öl och planen var att gå till Reflexen men så blev det aldrig utan jag somnade snällt i min säng strax efter att klockan slagit ett. Hade ju blivit opererad samma dag utan bedövning och då får man faktiskt ta det lite lugnt! 
ursäkta äcklig bild men !!!  har en skruv i stället för tand!! Känner mig robotiserad.
 
ser ganska god ut va XD
 
Annat var det på lördagen för då skulle vi minsann dricka hur många öl som helst och denna kväll kom vi faktiskt fram till reflexen till slut (I TAXI) och där var det kul och alla kompisar var med. Dansgolvet vibrerade så mycket att man knappt behövde röra sig själv för att få till lite bra danssteg, men det gjorde vi ändå fast inte så värst snyggt. Någon gång efter fyra åkte vi i alla fall hem men då var det så långt till tuben så jag och Hugo sov på Bildis som stod tomt eftersom min mami är på en pinsam kärleksresa i Toscana. Hon råkade skicka ett sms till mig som helt klart var ämnat till hennes karl, som tur var bara med snuskighetsgrad två av tio men kändes ändå lite jobbigt.
 
När vi åker taxi
 
 
Söndagen tillbringades alltså i föräldrahemmet och sen hemma hos mig där jag gav min farmor mobillektion och fick lite dinero och fårfiol som belöning och resten av dagen har ni ju här nedan från Klaris inlägg.
 
Hugo spexar lite till tre-kaffet
 
Nu ligger jag i sängen och har rast, ska jobba 16 timmar idag och börjar redan känna att det kanske kommer bli lite väl mycket men vad gör man inte!
 
Adjö små människor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback