Uppfriskande

Hej! Jag har ju inte jobbat denna vecka så jag har alltså gjort massa andra viktiga saker. :
 
Varit hemma mycket
Legat på terassen
Varit inne på blocket
Sorterat mina kläder
Legat i sängen med Hugo
Tränat två gånger
Förstått att mitt busskort har gått ut
Cyklat till Bildis och varit med min familj
Pysslat hos mamma
Kollat på gamla bilder
Ätit soppa
Blivit bjuden på lunch på gondolen
Blev full då
Kollat på Kobra
Läst böcker
Tappat bort böcker
Suttit i Klaras kökssoffa
Sålt en jordglob
Blivit kallad till visning i Grimsta. :(
Smsat med Malin
Ätit Croissant med Mårten
Lagat gröt åt Hugo
Gått på en spelning
 
Hittat ett kort från när mamma var ihop med Stefan Larsson (Eller "hade ihop det" euw) och hängde med Micke P HUNKIGT SOM FAN
 
 
Träffade min lärare på gymmet i dag, hon envisades med att vi typ skulle gymma lite tillsammans och att jag skulle visa henne hur man skulle göra i de olika maskinerna. Bara det att hon inte orkade nånting över huvud taget så det blev bara stelt och konstigt. Usch hoppas det inte händer igen.
 
Nu ska jag hem till min farmor och hjälpa henne med hennes mobil och sen ska jag träffa pappa och hjälpa honom med hans mobil.... Vafan ser jag ut som nån jävla mobilexpert??+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback